Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

Jag ser för taskig ut!

Av Kicki - 29 februari 2008 10:28

För tillfället har jag en utväxt som börjar bli ungefär 5 cm. Jag är ju inte jätteblond, men när jag har färgat svart så ser det ganska illa ut med utväxt. När vi var och handlade sist, köpte jag faktiskt hårfärg. Men den står snällt och väntar på mig på en hylla i köket. I köket! Jag har inte ens flyttat den till badrummet!

För ungefär en vecka sen toppade jag äntligen mitt hår, men jag skulle behöva ta mer. Just i hårklippningen blev Matilda sjuk och jag fick avbryta innan jag var helt klar. Att färga håret själv, med en bejbis inärheten är inte att rekommendera. Så jag får göra det kvällstid, eller till helgen. men då brukar jag vara upptagen med annat.


Matilda väckte mig kvart i sju imorse. Hon vaknar tidigare och tidigare. När det börjar ljusna ungefär. Så nu införskaffar familjen en rullgardin. Till sommaren kommer hon inte att sova alls, annars.

Jag vaknade med en blixtrande huvudvärk, ont ihalsen och täppt näsa. Jag tycker att det är orättvist att jag blir förkyld igen! Jag tycker sex veckor i rad räcker för ungefär två år framåt, åtminstone. Men vad jag tycker spelar tydligen ingen roll.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards