Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Kicki - 22 oktober 2008 09:31

Inte nog med att jag har genomgått en operation för en vecka sen och lider sviterna av det, jag har gått och blivit förkyld oxå.

Jag kan bara sova på rygg, så jag sover ganska dåligt. Sen har jag haft huvudet fullt av snor, och det har oxå bidragit till att jag sovit dåligt. Igår köpte jag frukt och vitkål, så nu är det vitamindoping som gäller.

Jag skulle verkligen vilja duscha. Jag har inte duschat på en vecka nu. Jag tvättar mig med Matildas skumgummi-tvättlappar. Men jag får inte ta av stödbhn, och det vill jag verkligen. Jag känner mig allmänt sunkig. Men jag tänkte att det är väl lika bra att göra det här samtidigt, så när jag är frisk är jag frisk. Läka och vara förkyld. Det känns lite extra synd om mig då.


Jag ska göra upp ett träningsprogram för min väg tillbaka (haha, vad dramatisk jag är!). I början ska jag bara träna ben, rumpa och nedre mage. Jag känner mig redan helt försvagad i armarna eftersom jag inte får lyfta något. De hänger mest utmed sidorna och gör i stort sett ingenting, utom när jag sitter framför datorn förstås.

Det är förnärvarande den enda träning jag får.

Av Kicki - 22 oktober 2008 09:27

Fast dagisfoto. Idag är det dags för Matildas första fotografering. Igår la jag fram två lämpliga klädval. Husse tvättade hennes hår. Imorse när hon vaknade såg hon dock ut som ett skatbo i håret, så Husse fick vattenkamma det. Sen klädde han henne i jeansklänning.

Hon var på ganska bra humör när vi kom till dagis idag. Jag hoppas det höll i sig och att korten blir bra. Hihi! Det är så roligt.

Ovido - Quiz & Flashcards