Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Kicki - 27 oktober 2008 16:57

Kilade in på KomVux idag och skulle kolla några kurser som jag tänkte gå till våren. Men studievägledaren var på möte! Skit oxå. Jag får prova igen imorgon. Jag som kände mig väldigt på G idag. Dock tog jag tvärslut när jag kom hem efter att ha hälsat på mor och far en stund. Jag störtade i soffan, låg där en stund och var helt färdig. Inte sömnig, bara slut. Sen kvicknade jag till en stund och nu sitter jag här.


Måste få prata med studievägledaren snarast, så jag kan börja planera. Jag har ju kommit på vad jag ska bli när jag blir stor! Äntligen! Tyvärr, eller det kanske inte alls är tyvärr utan kanske jippiiii, så är inte Kiruna med i de planerna.

Av Kicki - 27 oktober 2008 10:44

Nu är Matilda jättetrött på att vara sjuk. Hon vill träffa sina lekkompisar och busa, gå ut och promenera och andas friskluft.

Imorse hade hon ingen feber, vilket hon haft varenda morgon ett bra tag nu. Det verkar gå åt rätt håll. Jag hoppas hon är feberfri idag så hon kan gå på dagis imorgon. Hon har inte varit där på snart två veckor.

Av Kicki - 27 oktober 2008 10:24

Hahahaha! Söndagsfilmen på

TV3: James Bond, Die another day

TV4: Starsky & Hutch

TV6: Kodnamn Nina


Ovido - Quiz & Flashcards