Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Kicki - 10 oktober 2008 19:03

Jag misstänkte att det var det. Och läkaren bekräftade min misstanke. Smärtan i bröstet var muskelsmärtor för att mina muskler är överansträngda och en viss rörelse triggade igång det.

Jag sa att jag haft samma känsla i ryggen förut, så jag knappt kunde andas, men den här gången kändes det mer otäckt när det var i bröstet och ut i armen.

Han klämde på min rygg och sa att jag var väldigt spänd. Sen sa han att han skulle skriva en remiss och jaga på dem därnere på kirurgen i Gällivare. Jag ska prova ringa dem på måndag och se om jag har avancerat något i kön. Provade ringa i dag, men personen jag sökte var inte anträffbar.

Det enda han kunde hjälpa till med förutom det var att skriva ut muskelavslappnande, men det ville jag inte ha. Tillfälliga lösningar är inga lösningar. Sen tipsade han om akupunktur och massage.

Jag sa att jag hade fått en bänkpress och köpt en träningsmatta, så jag ids inte börja gå till någon sjukgymnast. Om de tar och rappar på där i Gällivare kanske jag har min operation snart. Vore fint.

Ovido - Quiz & Flashcards