Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Kicki - 21 oktober 2008 16:37

Jag har kommit på att Matilda faktiskt är på dagis några timmar varje dag. De timmarna skulle jag egentligen ha jobbat, om jag hade haft ett jobb och om jag inte hade varit sjukskriven. Men jag hade kunnat låtsas jobba de där timmarna. Göra det som jag säger att jag inte har tid med annars. Nu har det mest blivit att vi åkt och fikat hos våra föräldrar, handlat och sådana vardagssysslor. Det är faktiskt helt onödigt, för sådant kan vi göra när Matilda är med.


Jag ska försöka ta vara på dagistiden, då jag faktiskt har tid att försöka klura ut vad jag ska göra efter min sjukskrivning. När jag är jag, min egen person som faktiskt måste ta och komma på vad jag ska bli när jag blir stor.

Så hädanefter när Matilda är på dagis, ska jag ta och "gå till jobbet" så kanske det blir något gjort i det här livet!

BH

Av Kicki - 21 oktober 2008 12:52

Jag är väldigt bröstfixerad för tillfället. Kommer nog vara det ett par månader, om inte längre, framöver också. Vi var och köpte vinterkläder åt Matilda idag och jag passade på att titta på BH-ar åt mig. Jag vet inte riktigt vad jag har för storlek ännu. Jag ska prova om en vecka. Men jag tror att det är 80B som gäller. Möjligen 80C. Det var så roligt att hålla upp en sån och en med min gamla storlek bredvid varandra. Vilken skillnad! Jag får plats med huvudet i mina gamla kupor.

Funderar på att göra något skoj konstverk med alla gamla BH-ar som jag inte längre har användning för. Ett draperi, kanske. Hahaha! Vad skojigt...

Ovido - Quiz & Flashcards