Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Kicki - 30 oktober 2008 10:27

Igår var jag och fick stygnen borttagna. Jag hade gått omkring hela förmiddagen och känt lite äckel. Det är så otäckt med sår och stygn. Jag rös varje gång jag tänkte på det, men jag var ju så illa tvungen att göra det. Väl där smorde en sköterksa stygnen med bedövningssalva, så fick jag ligga och vänta en stund. Sen kom doktorn och så hjälptes de åt att plocka trådar.

Det kändes, trots bedövning. Men det gick bra, de var så trevliga och roliga att jag nästan glömde bort vad de höll på med.

Sen fick jag äntligen ta på mig en utav mina nyinköpta bh:ar. Det kändes helt sjukt att få ta på sig en sådan liten bh! Det är sådana jag stått och fnissat åt och önskat att jag kunnat ha förut. Nu får jag inte ta av den på tre månader.


Efter en stund började bedövningen att avta. Då var jag hos mamma och pappa med Matilda. Det började kännas som två stora skavsår och varje gång jag nuddade så sved det. Så var det sen resten av dagen igår. Inte alls så mysigt, men fortfarande värt det!

Ovido - Quiz & Flashcards