Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Kicki - 9 oktober 2007 15:41

Igår var det dags. Matilda väger nu 6970 gram, är 66 cm lång och 43,5 cm runt huvudet. Hon fick även en spruta. Men det gick jättebra! De sa att vi skulle ha henne mer på mage, men hon tycker ju inte om det!

Idag la jag henne på mage en stund, och det tyckte hon inte om, som sagt. Sen fick hon ligga på mage på min mage, det gick mycket bättre, då somnade hon.


Jag har gjort ett stort lass mat åt henne. Grönsakspuré. 3 burkar blev det. Nu behöver jag inte göra det på några dagar.


Olivolja i håret funkar kanonbra! Jag tycker mitt hår ser mycket helare och friskare ut nu. Trots att hår är dött material. Men vårt rumsbord är oxå dött material, och det ser även det finare ut när vi smort in det med lite olivolja!

Ovido - Quiz & Flashcards