Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Kicki - 26 oktober 2007 10:20

Det är ganska kul att åka till Gällivare, för de har lite andra affärer där. Till exempel Lantmännen, som har jätteroliga grejer. Jag passade på att köpa tyglar och stigläder, för första gången i mitt liv. De ska jag förhoppningsvis inviga idag. De hade även halva priset på ridbyxor, men inte i min storlek. Men det gjorde ingenting, jag har ju två par.


Det är mycket bröstprat här hemma, nu för tiden. Jag går omkring och försöker föreställa mig hur det känns att bli av med en tredjedel av storleken och tyngden. Det är svårt. För trots allt så hänger de ju där fortfarande. Jag hoppas nästan att de tar bort ännu mer. Hälften hade de kunnat ta, utan problem. De hade ju andå funnits! Jag bara längtar till jag kan gå omkring utan bh hemma, till jag slipper ha dubbla sportbehåar när jag ska rida eller motionera, till jag slipper ha konstant ont i ryggen och till jag kan köpa fina behåar i vanliga klädaffärer. Det ska bli underbart!


Jag har inte fått min föräldrapenning idag. Jag begärde fp för en månad sen, för tre månader totalt, och det var borta när jag loggade in idag. Inga pengar på mitt konto... Uuuuhuuuu! Men jag ska nog överleva. Jag kan leva snålt. Jag får dra in på min onödiga lyx, vilken den nu är.

Ovido - Quiz & Flashcards