Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Kicki - 19 oktober 2007 13:22

Idag fick Matilda ta sin förmiddagslur i vagnen, som jag planerade igår. Ibland går det faktiskt som planerat, konstigt nog. Vi gick och hämtade mitt paket. Men när vi kom hem igen så sov hon inte så länge ändå. Hon som brukar sova så bra ute i vagnen. Hm. Det blåste ute, kanske var det därför.


Jag fick vinterridbyxor, vinterridskor och vinterridhandskar i mitt paket. Och ett ridspö och en pannlampa. Pannlampan får Husse. Det blev han glad för. Nu kan han fiska i mörkret. Mina byxor var något för små och skorna något för stora. Men när det blir dags att använda byxorna så kan jag ha dem, har jag bestämt. Och skorna är det bara att proppa med tjocksockar. De ska ju användas riktigt kalla dagar och då duger de ju iallafall.


Vi har lagt ut tältarken på annons. Över 250 personer har tittat på annonsen, men ingen har ringt. Den är ju inte ens dyr! Nu får nån ta och ringa, jag har tillochmed lagt in bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards