Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Kicki - 13 oktober 2007 10:06

Jag har träningsvärk! Hahaha! En kvarts ridtur igår, och jag har träningsvärk! Det är dags att komma i form, tror jag. Men det är ju så, att man använder muskler man knappt trodde fanns, när man rider. Det är de som gör ont idag.


Det är jättefint väder ute. Klart och soligt. Säkert är det ganska kallt, men bara det inte blåser är jag nöjd. Jag ska klä mig ordentligt idag, för det kan bli en lång dag ute i stallet. Jag hoppas det blir en lång dag ute i stallet. Jag har ett uppdämt stall-begär.


Idag ska jag beställa grejer när jag kommer hem. Jag ska kolla vad jag behöver inhandla. Det är svårt att veta så här i förhand. Jag ska ner på öbbi och kolla vad de har oxå, och så måste jag ju sponsra Ridsport i Norr, såklart.


Nä, slut med reklamen. Nu ska jag byta om.

Ovido - Quiz & Flashcards