Direktlänk till inlägg 10 oktober 2007

Hästdrömmar

Av Kicki - 10 oktober 2007 16:45

Jag SKA ha en häst! Så är det. Jag har drömt om det i minst 23 år, så någongång måste det bli sant.


Idag har jag suttit och forskat i vad det kostar att ha en häst. Jag har ringt försäkringsbolag och stall, tittat på grejer man behöver, gjort listor och tabeller... Det är mycket, men det är värt det! Det är jag helt övertygad om. Nu känns det som att drömmen är på väg mot verklighet. Den kommer närmare och närmare.


När jag har tagit tag i det här och verkligen gått in för det på allvar så verkar det som att saker och ting börjar lossna. (Lite "The Secret"-varning) Mitt första steg på vägen till hästägare får nog börja med att vara fodervärd.


Jag var tydligen tvungen att fylla 30 för att våga ta tag i det här! Haha!

Imorgon ska jag åka och titta på en häst. Jag kommer inte att kunna sova inatt...

 
 
Michelle

Michelle

11 oktober 2007 09:24

Vad roligt!
Its never too late :D
Hoppas allting går bra

http://www.michelle.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kajsa

11 oktober 2007 14:59

Vad skoj med häst!! Fast jag har aldrig varit nån hästtjej...men de är fina. Berätta hur det gick med häst-tittandet!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards