Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

CV

Av Kicki - 19 mars 2008 09:50

Hej!

Jag heter Katarina och är 30 år gammal, gift och har en dotter på nästan ett år. Som person är jag positiv och full av visioner. Jobbar stenhårt om jag har ett mål i sikte. Jag älskar att organisera, planera, sortera och ha överblick på saker runt omkring mig. På de arbeten jag haft, och även i mitt liv i övrigt, brukar jag göra system för mina uppgifter så att de ska lösas så effektivt som möjligt.

Att uttrycka mig i skrift är en av mina styrkor, och oftast kan jag uttrycka mig rätt väl i tal också. Jag är inte rädd för att hålla föredrag för stora folksamlingar, då jag har både scenvana och erfarenhet från föreningar.

Jag trivs att sitta framför datorn, eller med pennan i hand, omgiven av papper, dokument, pärmar, miniräknare, kvitton och böcker.


När det gäller utbildning har jag inte mycket att skryta med. Gick medieprogrammet på gymnasiet med ofullständigt slutbetyg. Men jag har kompletterat mitt betyg på KomVux och fick inte sämre än VG i något av de fem ämnen jag läste in; Ma A, Sh A, Sv B, Nk A och Re A.

Sen tidigare har jag betyg i både Eng A och B, datakunskap, medieformer och medieuttryck, mediekunskap, medieteknik och textproduktion.

Har gått företagarskolan, men det är nu snart fyra år sedan.


Min arbetslivserfarenhet består av att jag jobbat som radiopratare, taxichaufför, bokbinderska, butikssäljare, servitris och hotellstäderska.

Jag har varit aktiv i musikförening både som musiker och ordförande, har varit representant för musikföreningen i ett rikstäckande nätverk och även i Studiefrämjandet.


Mitt intresse för musik och sång gjorde även att jag gick Show- & Musikallinjen hos Studiefrämjandet under tiden jag bodde i Göteborg. Jag har spelat i 5-6 olika band, som trummis, gitarrist och sångare.

På min fritid håller jag på med hästar och gillar att vara i skogen.


Jag är en trevlig människa, som sällan säger fel saker. Jag gillar att sprida glädje och se till att folk trivs. Men är det något som gör mig förbannad lär det märkas.

Nu sitter jag här med föräldradagar som håller på att sina.

Jag behöver ett jobb.

Kan du ge mig ett?

 
 
Ingen bild

kajsa

19 mars 2008 17:43

Jag hade anställt digpå direkten om jag hade haft ett eget företag. Vet ju att du är otroligt ambitiös och hur duktig som helst. Men nu har ju jag inte ngt eget företag så det skiter ju sig.

 
Ingen bild

Kicki

19 mars 2008 18:41

Det gör inget, det känns bra å veta att du hade anställt mig ändå!

 
Ingen bild

Kusin M

20 mars 2008 23:54

Hepp !
VAd sägs om att jobba som körledare ?! Du har ju sjungit förr så lite kanske du kan ?!
Nåväl...Affärsiden som du hade.. skall den förverkligas ?!. Saknar lite recept egentillverkad medicin... eller...??

 
Ingen bild

Kicki

21 mars 2008 12:32

Jag har väldigt liten körerfarenhet, borde nog ansluta mig till en kör först ett tag isf. Hihi!

Affärsidén är jag för feg för.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 2 december 2008 21:14

Jag är aldrig ute i tid när det gäller julklappar. Jag har nog aldrig varit det heller. Varje år tänker jag samma sak, att jag ska ha en lista för alla jag brukar köpa julklappar till (det är inte så många) och under året skriva upp idéer jag får. Fö...

Av Kicki - 28 november 2008 22:00

Nu finns hela min bröstförminskningshistoria på min nya blogg http://karoos.blogg.se ...

Av Kicki - 26 november 2008 13:24

Jag gjorde en ny blogg. Se den här: http://karoos.blogg.se/

Av Kicki - 26 november 2008 11:25

Igårkväll ställde jag alarm på 07:30. Imorse när alarmet ringde, snoozade jag en gång och steg sen upp. Kände mig ovanligt pigg. Tittade på klockan i köket som stod på 09:16 och klockan vid teven stod på 09:16. Mobiltelefonen sa dock 07:54 och när ja...

Av Kicki - 22 november 2008 14:23

Jag tycker att vintern har skött sig riktigt bra iår. Det har blivit kallt, sakta med säkert, kommit lite snö, blivit ännu kallare och nu snöar det ordentligt. Det måste vara kallt först, så att backen och sjöarna fryser ordentligt. Sen kan snön komm...

Ovido - Quiz & Flashcards