Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Kicki - 14 mars 2008 10:34

Det är inte så kul för bejbisen att ha en mamma som knappt orkar kliva upp ur sängen. Hon har varit väldigt samarbetsvillig och inte protesterat så mycket alls. Igår fick hon ha pyjamas hela dagen, men det gick bra. Idag var jag lite piggare så hon fick tillochmed sova i vagnen ute på bron en stund, medan jag duschade. Jag är helt lycklig för att jag orkade duscha. Bamyl kan göra underverk.


Jag är så glad att Matilda inte verkar vara det minsta förkyld. Hon har nyst lite, men det gör hon ju annars oxå, så jag tror att hon har klarat sig. Hoppas det. Hon har sprungit omkring i gåstolen och läst NSD.


Läste förresten på aftonbladet.se om ett barn som var 17 månader och kunde läsa. Matilda har fem månader på sig att träna! Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards