Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Kicki - 1 mars 2008 09:33

Såg Let's Dance igår. Jag har faktiskt följt det från starten. Men jag är den enda i min familj som tittar på det.

Jag håller faktiskt inte på någon speciell, men Linda var faktiskt en av mina favoriter. Igår åkte hon ut, och jag blev lite ledsen. Hon var så glad och rolig! Och hon var ju fantastisk på att dansa, redan i början! Jag kan inte mycket om dans, speciellt inte tävlingspardans, men jag kan ju se om någon är helt ute och cyklar iallafall. Det var inte Linda, långt därifrån.

Det sorgligaste var när Susanne åkte ut. Då fick jag ont i magen.


Nu blir det jobbigare och jobbigare, för nu är det inte många kvar. Jag trodde aldrig att jag skulle fastna för Let's Dance. Man ska aldrig säga aldrig, tydligen.


Ikväll är det dags för det andra jag inte trodde att jag skulle fastna för, nämligen Melodifestivalen. Jag har följt varje deltävling av den oxå.

Nästa vecka kommer hela spektaklet till Kiruna, och gissa om det redan är feber här! Helt sjukt, men kanske förståeligt.

Hela nästa vecka är fullproppad med evenemang i melodifestivalens tecken. Det kommer inte att gå att missa vad som komma skall.


När biljetterna släpptes till Andra chansen tog de slut nästan på en gång. Nu säljs de på blocket och kiruna.cc, antagligen för lite dyrare pengar. Någon har haft en affärsidé, tydligen.

Jag håller mig hemma vid platt-teven. Även om jag hade en tanke på att sitta i Nåjdens Sal på Folkets Hus och se hela sändningen live på bioduk. Men det var bara en tanke.

Ovido - Quiz & Flashcards